keskiviikko 14. maaliskuuta 2007

Don't worry, be happy

Lienekö keväällä sormensa pelissä, mutta tämä tyttönen on onnellinen kuin mikä. Työllä ja sarjalla onnistumisia ainakin on vaikutusta. Taikissa meneillään oleva työpaja on antanut paljon enemmän kuin osasin kuvitellakaan. Olen tyytyväinen omaan visiooni ja aijon antaa työpajan lopputuloksena Nokialle tarinan. Ihana saada luovuttaa ajatustyön tulokset luovassa muodossa!

Töissä olen toistaiseksi saanut ainoastaan erittäin hyvää palautetta ja olen suorastaan hämilläni huomatessani sopivani hyvin unelmatyöhöni paitsi omasta, myös muiden mielestä. Sanat loppuvat kesken, kun yritän kuvailla tätä tunnetta. Uskomatonta on sekin kuinka hyviin tuloksiin sitä voikaan päästä kun uskoo itseensä. Itsevarmuus ruokkii onnistumista ja välillä olen pelottavan itsevarma. Onneksi rahoituksen kurssin laskut ovat viikoittain palauttaneet maanpinnalle.

Paluu Blogistaniinkin on ollut virkistävää, vaikkei Misua lukuunottamatta vanhat lukijat olekaan tänne löytäneet tai ainakaan jääneet. Tarkoitus oli kyllä tällä kertaa olla asiallisempi ja blogata tärkeistä asioista kuten reiluudesta ja luomusta, mutta näin kiireessä omat asiat ovat ainoita, johon on aikaa. Tämä koko blogi on vielä raakile, mutta minulla on hienoja suunnitelmia kyllä.

Ei kommentteja: