tiistai 10. huhtikuuta 2007

Tekemisen puutetta

Apua, nyt minä en tiedä mitä tekisin täällä töissä, kun ei ole gradua näpyteltävänä! Olen aloittanut jo ainakin 10 hommaa, mutta missään niistä ei ole mennyt 10 minuuttia kauempaa. Olen siivonnut kaikki ylimääräiset paperit pois pöydiltä lojuamasta, kaikki gradupaperit kierrätykseen tai kaapin takimmaiseen nurkkaan ja lajitellut kirjat aakkosjärjestykseen. Olen hankkinut lisää haastatteluja, kirjannut ylös mahdollisen väikkäriaiheeni ja yrittänyt lisätä kohtia erääseen tutkimussuunnitelmaan. Olen jopa kävellyt keskustaan ostamaan itselleni välipalaa ja silti, silti, kello on vasta 14.00. Yleensä pääsen lähtemään täältä aikaisintaan kuudelta ja nyt en tiedä mitä keksisin, jotta voisin olla täällä edes neljään.

Taitaa olla ihan pakko ottaa koulukirja esille ja lukea reilun kuukauden päästä olevaan tentiin...

Ei kommentteja: